Deprecated: تابع wc_get_log_file_path از نگارش 8.6.0 که جایگزینی برای آن در دسترس نیست منسوخ شده است. in /home/faracal1/domains/iranprodoc.ir/public_html/wp-includes/functions.php on line 6031
انجام تحلیل آماری پایان نامه یا رساله را به همراه یادگیری رایگان از ما بخواهید - ایران پروداک | ایران پروداک
سایت در حال بارگذاری است ...
09158238830 iranprodoc@gmail.com تایم کاری : شنبه تا پنجشنبه تهران ، میدان هروی

انجام تحلیل آماری پایان نامه یا رساله را به همراه یادگیری رایگان از ما بخواهید

آمار پایان نامه و آمار پایان نامه

سال‌هاست که در کلاس آمار شرکت نکرده‌اید و اکنون از شما خواسته می‌شود تا آزمون‌های آماری و جزئیاتی را که فکر می‌کنید حتی یک آمارگیر هم نمی‌داند، به یاد بیاورید. نترسید! برای دریافت تمام کمک های مورد نیاز خود، ادامه دهید و کلیک کنید .

آمار پایان نامه و آمار پایان نامه چیست؟

آمار پایان نامه و آمار رساله و مقالات پژوهشی ، آماری هستند که در یک پایان نامه یا رساله استفاده می شود … شوخی کردم – باشه جدی. شما انواع و اقسام زمان‌ها را در اینترنت و کتابخانه صرف کرده‌اید تا این کار حماسی را فقط برای ضربه زدن و قورت دادن  آمار و اصطلاح جویدن آن انجام داده اید.

اما  زمان کم و کاری که شاید تکراری نداشته باشد،  یعنی اموزش و یادگیری آمار برای شما شاید دیگر هیچگاه نیاز نباشد سبب خواهد شد  تا تصمیم عقلایی  بگیرید و از برون سپاری کار نهایت بهره را ببرید  مانند کسی که کار های تخصصی را به افراد  دیگر واگذار می کند .

انواع  آزمون های آماری وجود دارد که می توانید برای پایان نامه کارشناسی ، پایان نامه کارشناسی ارشد، دکتری خود استفاده کنید. پایان نامه، رساله  دکتری این روزها اغلب بخاطر ماهیتا پژوهشی آماری هستند،  لذا لازم است که از نوعی آمار چند متغیره استفاده کنید.

به نظر می رسد روزهای آزمون های همبستگی دو متغیره ساده و آزمون های t برای همیشه گذشته است .

بسته به حوزه تخصص، با توجه به افزایش سطح آشنایی با آزمون هایی مانند رگرسیون چندگانه , رگرسیون لجستیک , ANOVA n -way , ANOVA مختلط , ANCOVA , MANOVA , MANCOVAو مانند اینها، انتظارات مؤسسات و اعضای کمیته داوران  از پایان نامه یا رساله  شما بسیار بیشتر است.

از چه آزمون تحلیل آماری برای پایان نامه یا رساله خود استفاده کنم؟

تجزیه و تحلیل آماری برای پایان نامه یا رساله شما باید برای آنچه در حال تحقیق هستید مناسب باشد و با نیازها و قابلیت های شما مطابقت داشته باشد.

مشاور پایان نامه با تجربه در این امر ( تحلیل آماری) به شما کمک شایانی می کند. در اینجا یک مشاور قوی و مشاوره  عالی  پیدا خواهید کرد که همزمان با انجام کار آموزش  آن آزمون را هم فرا  گیرید .

من قصد دارم به طور خلاصه به این موضوع بپردازم که چرا تجزیه و تحلیل چند متغیره تا این حد در بین موسسات و دانشگا ها محبوب است، اما قبل از اینکه سرتان منفجر شود، به خاطر داشته باشید که پیدا کردن کمک حرفه‌ای (ایران پروداک ؛مرکز تخصصی تحلیل آماری) ، با صرفه‌جویی در ساعت‌های تحقیق در آزمون‌ها و بازنگری این کار را تا حد زیادی ساده‌تر می‌کند.

اگر  آزمون های  اشتباه اجرا شوند یک فاجعه رخ خواهد داد که زمان و نتایج شما را هدر می دهد و ممکن است  در جلسه دفاع و زمان مقرر نتوانید کار را به پایان برسانید . در نهایت یک مشاور پایان نامه با تجربه به طلا می ارزد.

 

آمار چند متغیره چیست و چرا باید از آن برای پایان نامه یا رساله خود استفاده کنم؟

مهمترین کاری که آمار چند متغیره انجام می دهد محافظت از سطح خطای شماست. زمانی که چندین آزمایش را روی یک مجموعه داده انجام می‌دهید، مثلاً آزمون‌های t و همبستگی‌ها، چیزی اتفاق می‌افتد: فقط به این دلیل که آزمایش‌های متعدد بر روی مجموعه داده انجام شده است، در معرض خطر اهمیت کاذب آزمون‌های آماری قرار می‌گیرید.

به عبارت دیگر، آزمون‌های آماری شما ممکن است اهمیت داشته باشند، حتی اگر اینطور نباشند. ولی شما را به سمت هدف  سوق ندهند .

مانند اینست که  که شما در مسیر  حرکت خود به یک شهر از شهر هایی عبور کنید  یا  روستاهایی بروید  که  نیاز نبوده فقط  مسیر  شما را  طولاتر کرده است  .

ولی  تفاوت عمده آن اینست که اینجا شما  جریمه  می شوید  ولی در مسافرت فقط  زمان را از دست دادید یا سوخت  و … در انتخاب ازمون های  غیر مناسب  و اضافی، غیر حرفه ای به نظر می رسید  و کار به اتمام نخواهد رسید  .

لذا مشاور آماری قدرتمند نیاز ضروری  توسعه علم دانش و انجام  کار پژوهشی است. از همه مهمتر کارگاه دفاعی است  که مبنای آن تحلیل آماری است .

هم اکنون پاسخگویی و مشاور رایگان شما هستیم  فقط کافی است بدون نگرانی تماس بگیرید.

09309071077                  09158238830        مهندس شعبانزاده     مهندس کیانی

دکتر شعبان زاده

65 مطلب منتشر شده

با اشتیاق در دنیای آمار قدم نهادم؛ داده های چیزهای زیادی به ما می گویند به ضعم من آمار و پژوهش همواره پلی برای عبور از دره های ناشناخته و در هر تحقیق یک قدم در راه حل مساِل پیچیده است.

درباره این مطلب نظر دهید !