Deprecated: تابع wc_get_log_file_path از نگارش 8.6.0 که جایگزینی برای آن در دسترس نیست منسوخ شده است. in /home/faracal1/domains/iranprodoc.ir/public_html/wp-includes/functions.php on line 6031
انجام پروژه های Maxqda تضمینی - ایران پروداک | ایران پروداک
سایت در حال بارگذاری است ...
09158238830 iranprodoc@gmail.com تایم کاری : شنبه تا پنجشنبه تهران ، میدان هروی

انجام پروژه های Maxqda تضمینی

نرم افزار تجزیه و تحلیل داده های کیفی (MaxQD)

نرم افزار MAXQDA یک نرم افزار پیشرفته برای تجزیه و تحلیل داده های کیفی است که به طور گسترده در زمینه های علوم اجتماعی و انسانی استفاده می شود. این نرم افزار برای دانشجویان ، محققان ، اساتید و موسسات تحقیقاتی که مایل به استفاده از روش های تحقیق کیفی هستند ،

مانند: روش نظریه مبنایی ، نظریه مبنایی (grounded theory) ، روش تحلیل محتوا (تحلیل محتوا) (content analysis) بسیار مفید است. با استفاده از این نرم افزار می توان تحقیقات کیفی را با زمان کمتر ، دقت و سهولت بیشتر انجام داد.

نرم افزار Max.KDA به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای مورد استفاده محققان بین المللی برای تجزیه و تحلیل داده های کیفی ، به دلیل پشتیبانی مطلوب از زبان فارسی ، مورد استقبال ویژه محققان ایرانی قرار گرفته است.

تحلیل داده های کیفی

ویژگی های کلیدی نرم افزار maxqda

رابط کاربری ساده و سازگاری با زبان فارسی: یکی از بهترین ویژگی های این نرم افزار رابط کاربری ساده این نرم افزار است که ضمن یادگیری موثرتر ، کار با آن برای محققان نسبت به سایر نرم افزارها آسانتر است. سازگاری با زبانهای فارسی و عربی نیز از مزایای این نرم افزار است.

کدگذاری کارآمد

در نرم افزار MAXqda می توان قسمتهای مختلف اسناد مختلف را به صورت متن ، جدول ، عکس ، صدا و تصویر با فرمتهای doc / docx / xlsx / txt / rtf / pdf / mp3 / mp4 / jpeg / توان بصورت کیفی کدگذاری و در علاوه بر این ، اسناد متنی را می توان با استفاده از ابزار کدگذاری خودکار کدگذاری کرد.

اهمیت یادگیری نرم افزار تجزیه و تحلیل داده های کیفی (Max.QD)

از طریق تحقیقات اصولی ، ناب و قانع کننده است که می توان راه حل های بهینه برای مشکلات مختلف در همه جوامع و موسسات و سازمانهای دولتی یا خصوصی و تجاری یا غیر انتفاعی را تعیین کرد و همچنین از فرصتها و نقاط قوت به درستی استفاده کرد.

اهمیت یادگیری نرم افزار تجزیه و تحلیل داده های کیفی به نیاز به استفاده از پارادایم های جدید در زمینه تحقیق و گرایش محققان و هدایت مراکز تحقیقاتی ، دانشگاهی و تجاری به تحقیقات کیفی ، ترکیبی و ترکیبی برمی گردد.

در دهه های اخیر ، فناوری همه جنبه ها و زمینه های زندگی اجتماعی را در بر گرفته و به کمک انسان ها ، سازمان ها و جوامع در زمینه های مختلف آمده است.

حوزه تحقیق نیز بسیار تحت تأثیر این امر قرار دارد و بسیاری از دانشگاهیان تا حدودی با نرم افزارهای تجزیه و تحلیل داده های کیفی مانند SPSS آشنا هستند و از آنها استفاده می کنند ، اما گرایش به رویکردهای کیفی برای پژوهش در مقایسه با جامعه علمی جهانی در کشور ما با تاخیر رخ می دهد.

تجزیه و تحلیل داده های  کیفی  با  نرم افزار Maxqda

انجام فوری و تضمینی پایان نامه و رساله دکتری با Maxqda  با  بهترین  کیفیت  به  همراه آموزش

تجزیه و تحلیل دادهای  کیفی  برای  رساله ها و مقالات  بصورت  تضمینی انجام  خواهد شد  این گونه  پروژه ها به  دلیل ماهیت  اموزشی بودن ان به  افراد متخصصی نیاز دارد  که  ضمن انجام  مکس کیودا  با تسلط  کافی بر   نرم افزار های  پژوهشی  اماری  مانند  pls  spss  amos   lisrel    و  …  و همچنین  روش های  تصمیم گیری  چند  معیاره  مانند Ahp  فازی  ANP  فازی  و اکسپر چویس  و دیمتل فازی  و  روش  سوات  در  تبیین  استراتژی   و  استفاده  از  معادلات  ساختاری  می توان به بهترین نحوه  عمل کنیم.

نمونه  پروژه  maxqda   تحلیل محتوی عکس

 

[aparat id=”mPq9E” width=”600″]

دکتر شعبان زاده

65 مطلب منتشر شده

با اشتیاق در دنیای آمار قدم نهادم؛ داده های چیزهای زیادی به ما می گویند به ضعم من آمار و پژوهش همواره پلی برای عبور از دره های ناشناخته و در هر تحقیق یک قدم در راه حل مساِل پیچیده است.

درباره این مطلب نظر دهید !